miercuri, februarie 17, 2010

gentuta din matase

Inca o gentuta este gata. Aceasta este din matase naturala si catifea de matase. Pe fata are o broderie cu flori facuta de mana.


Are inaltimea de 31 cm si latimea la baza de 29 cm. Se inchide cu magneti cusuti in captuseala.
Am matlasat-o liber la masina iar ca intaritura am folosit fetru.
Nu stiu de ce gentuta asta nu s-a prea grabit sa vina pe lume :). M-am blocat la un moment dat si n-am mai stiut cum s-o continui. Cred ca a inceput sa ma deranjeze banda de matase verde deschis de pe laterala, cu toate ca la inceput, atunci cand am pus-o, mi s-a parut o idee geniala :)))
Na, pana la urma a iesit asa cum o vedeti...

4 comentarii:

Doina spunea...

Este superba! Imi place foarte mult!

...tiktakro... spunea...

Este ...fina, frumoasa, fermecatoare....
Mie imi place banda verde de pe margine....si poate ca un yo-yo la fel ( verde) agatat la unul din capetele minerului ar intari "spusele" benzii verzi ;).Poate...
Hmmm...catifea de matase...inca nu am vazut asa ceva...ceva noutate ??

Elena spunea...

Stai linistita, gentuta este minunata doar noua ni se intampla din cand in cand sa fim in pana de idei.

Anonim spunea...

este tare dragut gentuta.ce idee cu magnetii cusuti!!!!!!!!!!!dana de la v...