marți, noiembrie 20, 2007

Quilt Amish /Amish Quilt

Demult imi doream sa fac un quilt Amish si in sfarsit am inceput unul. M-am inspirat pentru alegerea modelului de aici.
I have finally started making an Amish quilt which I have been planning for a long time to make. This is where I have found the inspiration.

Am facut topul, apoi sandwichul si pe urma am ales ca model de quilting pentru patratul central o "coronita de pene". Fiindca modelul e prea complicat ca sa-l fac cu o cusatura libera, fara marcaj, am imprimat modelul pe hartie de copt :)) pe care am prins-o in bolduri pe quilt si am cusut prin ea.
I made the top, the sandwich and then I chose as a quilting pattern for the central square, a feathered wreath. As the pattern is too intricate to be quilted in free motion without any marking, I printed the pattern on a baking paper, I pinned it on the quilt and I started quilting.
























































Dupa ce am terminat de quiltuit am rupt hartia:
After the quilting was done I tore the paper:



















Iata rezultatul:
here is the result:




















Am continuat sa matlasez suprafetele mov cu un model desenat de mine cu un marker temporar. Apoi am matlasat triunghiurile negre cu un model de caroiaj.
I went on quilting the violet sashing following a pattern drawn by me with a temporary marker. Then I quilted the black triangles with a grid pattern.

Iata ce a iesit pana acum:
This is what I've done up to now:

fata/ the top:










si spatele / and the back












Voi reveni cu pasii urmatori.
I will get back to you with the next steps.

15 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte frumos,Dora!Felicitari!
Ela

BMonica spunea...

Superb! Superb! Superb!
Felicitari!

...tiktakro... spunea...

Excelent!!! cel mai mult imi place cum se vede motivul pe spatele quiltului, ai lucrat tar frumos....e tocmai bun de o expozitie ;))
Teodora.

Alexandra spunea...

Imi place, draga Dora! Imi plac intr-adevar culorile primare si quiltingul frumos, am facut si eu o "coronita de pene" si am gresit-o :-) Iti poti imagina?
Cu ce ata mai quiltuiesti? Sunt total nemultumita de Trident...
Abia astept sa te vad la Bucuresti, si sa admir quilturile.
Sanda

Anonim spunea...

Ce frumusete! E intradevar superb. Si spatele e atat de ingrijit....


Viviana

Anonim spunea...

Quiltuitul e superb si pe dos se vede extraordinar. Dosul e la fel de frumos (sau chiar mai frumos !) ca fatza. Felicitari ! Abia astept sa-l vad ! Mai fa unul !!

Anonim spunea...

Am uitat sa-ti spun de caroiaj. Ce finete !

Rose Marie spunea...

Love the colours and the quilting is great! We need to see more of this!

Kieny The Dutchlady spunea...

Looks wonderful!

silvia spunea...

I saw your blog and I think it's beautiful.My compliments!
Silvia in Italy

Anonim spunea...

It's very beautiful! I loved it! Bravo!
Bye
Yona

marisa spunea...

Beautiful quilt ! Ciao Marisa

La Bastidane (Nathalie Locquen) spunea...

C'est magnifique Dora. Bravo, je suis incapable de faire un aussi beau quilt.

corina spunea...

Daca mai ajung odata pe la tine, stiu ce ar trebui sa-ti aduc: materiale speciale pentru un astfel de quilt, pentru ca ti se potriveste stilul.Succes la expozitie!

Grazia spunea...

It' a beautiful quilt Dora!!!!!
It's a good idea to quilt with paper...I'll try it!
You have a nice blog!
Happy new year
Grazia