vineri, aprilie 28, 2006

din nou la munca...



Azi am inceput sa quiltuiesc in interiorul unui block din quiltul cel mare. Am conturat steluta, iar in rest am quiltuit cu free motion, destul de marunt, ca sa iasa in relief modelul stelei. Pare ca si cand as fi lucrat "trapunto" (in franceza cred ca se spune "boutis"), din cauza ca stratul de vatelina e destul de gros. Merge greu de tot fiindca quiltul e foarte mare, probabil ca ma voi obisnui pe parcurs.

Din unul din blockurile pe care nu le-am mai folosit in quilt, am inceput sa lucrez o fata de perna, si aici am folosit intr-adevar tehnica "trapunto". Fiindca atunci cand am lucrat-o am uitat sa fac poze, voi mai face una (oricum voi avea nevoie de o pereche de pernite) si voi explica pe parcurs ce e si cu acest "trapunto".


Un comentariu:

Petit Patch spunea...

Dora, technica "trapounto" e diferita de "boutis".
Am sa caut pagini cu explicatii si am sa ti le trimit. Trapuonto se poate amesteca cu blocuri normale pe patchwork iar "boutis" nu se poate e reversibil si umplut cu fire si un fel de vatelina în interiorul brodatului cu punct înainte. Nu prea stiu sa explic termenii technici pe româneste...
Oricum quiltuitul tau e perfect si deabia astept sa vad quiltul terminat.
Pe curând la Lyon,
Smaranda