joi, martie 16, 2006


Astazi am postat o fotografie cu peticelele mele de acasa, resturi de materiale care asteapta sa le folosesc si pe care le-am atarnat de un vechi razboi de tesut primit de la bunica sotului meu. Mi-a placut cum coloreaza ele acest loc din casa mea si m-am grabit sa fotografiez.

Nu am azi poza cu quiltul meu geometric, fiindca am fost lenesa si nu am prea lucrat.
In schimb, am gasit vatelina ! Multumesc Teodora ca te-ai oferit sa cauti la tine, dar e bine sa cauti, ca sa sti pentru tine, cand vei avea nevoie, unde o gasesti. Eu am gasit la 100 000 lei metrul liniar, cu o latime de 1,5m.

Am vazut la magazin un material interesant, "polar" se numeste, care mi s-a parut mie ca ar putea inlocui vatelina. A folosit vreuna dintre voi asa ceva? E putin mai scump, 150 000 lei.

Elena, fiindca m-ai intrebat de desene, am facut niste cursuri de grafica la Scoala Populara de Arta din Arad. Desi mai regret si acum ca nu am facut studii serioase in acest domeniu, sunt fericita totusi ca am descoperit in schimb quiltingul, care pe langa forme si culori aduce in plus texturile deosebite datorate materialelor si diferitelor tehnici de quilting si de infrumusetare (broderii, margele, dantele, etc).

Pe curand, peticele ! Fug acum sa ajung la aerobic, face si asta parte din viata mea, cateodata ca un chin, altadata ca un loc de incarcare cu energie pozitiva si cu multe endorfine!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Am citit pe un site despre acest material-"polar". Era folosit in loc de vatelina la quilturile pentru copii (cele cu zdrente).
Abia astept sa incerc si eu vopsit de panze. Mai este valabila oferta facuta de a-mi trimite ramburs cateva culori? In Suceava e jale mare cu oferta de accesorii.

...tiktakro... spunea...

Polar sau polartec-ul e folosit in principal la captusirea jachetelor de iarna, se mai pot face creativ din el :caciuli, manusi, sosete,scarf-uri poncho-uri, etc. fiecare dupa cite idei are. Mie mi s-ar parea o idee grozava pt. back-ul quilt-ului, ii da acea caldura ( la propriu)necesara oricarui quilt, blanket, etc.
Am sa vad, comparativ, preturile de aici.
fac front comun cu daniela privitor la lipsa de accesorii , cu toate ca aici se mai gasesc materiale, linuri, div.ace, culori. oare la ce fel de "culori" se refera daniela?

Anonim spunea...

In Constanta am gasit vopselele Idea textil, multe culori=145000lei/sticluta. Dar inca nu ma apuc de vopst pentru ca am inca multe proiecte in cap si nici nu mai stiu de ce sa ma apuc... Daca ai timp te rog sa te uiti pe blogul meu, am pus poza cu primul meu quilt si astept pareri. Sunt importante pentru mine. Despre "polar" nu stiu nimic. Trebuie sa-mi fac timp sa ies la magazine!!!