sâmbătă, decembrie 12, 2009

Bazart Sibiu, prima zi

Gratie lui Orin din Sibiu , pot sa va arat cateva poze de la targul handmade Bazart din Sibiu. Dimineata, in graba plecarii de la hostel, am uitat aparatul de fotografiat...
Maine sper sa fiu mai pe faza si sa nu mai fac prostii :)





Cum a fost prima zi? A fost bine, locatia este ultracentrala, lumina e suficienta, atmosfera boema, muzica, ceai,  oameni draguti. Doar ca ma asteptam sa vina mai multa lume. Poate ca frigul de afara i-a tinut pe oameni in casa..azi am vazut primii fulgi ( de fapt fulgisori :) in iarna asta!!
Si vreau sa mai spun ca Sibiul este SUPERB! Strada pietonala din centru arata feeric seara, asa, pregatita de Sarbatori cum e.  Sper ca luni sa am timp sa bantui un pic pe stradutze...
Cam atat, azi, de la Sibiu,
pentru Zona Quilt,
  :)

6 comentarii:

Sanda spunea...

Bravo Dora! Iti doresc succes la vanzari, pentru ca ai lucruri foarte frumoase, dar sa te si relaxezi la Sibiu in atmosfera de iarna!

Orin spunea...

Mă bucur că vă place orașul meu! Eu oricum îl văd ca pe cel mai frumos! :) Sper să se fi mobilizat și lumea să vină la tîrg.

Artemiza Vicky Ene spunea...

Sper ca azi au fost mai multi vizitatori si cumparatori. Eu sunt tare mandra de achizitia mea. Azi mi-am scos toate boarfele de prin dulapuri sa vad cu ce se potriveste pandantivul cumparat de la tine. Iti doresc succes.

NeMe spunea...

Bravo, Dora! Ce mi-ar fi placut sa fiu si eu acolo, mi-e dor de Sibiu. Standul tau arata minunat! :>

Carmina spunea...

Felicitari Dora, ai facut lucruri absolut superbe, nici nu stiu pe care sa le admir mai mult...sunt brandulul Dora.
Carmina

Carmina spunea...

Felicitari, Dora. Ai facut lucruri absolut superbe, brandul Dora...
Carmina