vineri, septembrie 18, 2009

Poze de la Plai

Ei, a trecut si Plaiul...
A fost foarte fain, doua zile de relaxare la Muzeul Satului Banatean in weekend-ul trecut...
Cortul nostru, al asociatiei Cloud factory:

si lucrusoarele mele:

Ne-am simtit grozav! Am mers cu bicicletele:
moi...

si Diana...

Am pictat plase de panza:
moi...

si Diana:

Am fost la concerte:

si ne-am pierdut intr-un dulce farniente :)

Nu, yoga n-am facut......ne-am uitat doar un pic.
 La final, doua lucrari (colaje textile) ale artistei Raluca Iov, care mi-au placut foarte tare:


Si...... nota zece pentru festival :))

Alte poze vedeti aici.

2 comentarii:

Elena spunea...

Minunat totul! Va invideaz si pe tine si pe Diana. Elena

QUILT UNIVERS spunea...

Totul e minunat ..si cu putina nebunie, devine de neuitat.
Vreau si eu!!!