vineri, iulie 18, 2008

Lana, bumbac, matase si multe, multe culori

Culori...















Sunt bolnava de culori, atunci cand fac ceva e musai sa le folosesc pe toate :) Nu prea stiu sa ma disciplinez...
Am pictat pe matase o esarfa curcubeu :


















si o fata de perna decorativa.


















Aceasta din urma inca nu e cusuta, urmaza sa gasesc un material potrivit pentru dosul pernitei, iar fata pictata o voi lipi cu wonder-under pe panza simpla de bumbac si apoi voi quiltui in jurul modelului.

Am pictat florile cu o tehnica speciala pentru matase. Am trasat conturul desenului cu gutta (o substanta speciala care impiedica raspandirea culorii in afara conturului) si apoi am aplicat culoarea. Dupa uscare am fixat culorile prin calcare cu fierul fierbinte, fara aburi. Apoi am spalat bucata de matase iar gutta s-a dizolvat in apa.
Am mai facut si doua coliere, unul din materiale inflorate iar celalt din lana, prin metoda "wet felting":







































Si un colaj dragut realizat cu Picasa:

6 comentarii:

Ela spunea...

O explozie de culori!! Imi place tot ce-ai facut . Culorle acestea sunt pe inima mea!
Bravo,Dora!
Ela

katafolt spunea...

Sunt splendide toate,bravo!

Anonim spunea...

Culorile tale m-au binedispus de dimineata. Multumesc pentru poze. Ma incanta sa vad ce inspirta esti.
Te pup, Sma

Rhonda spunea...

What beautiful fabric with turned into beautiful jewelry. Great job!

Anonim spunea...

Wow, nu ma mir deloc ca vrei sa folosesti toate culorile ! Esarfa e splendida si pernita-fermecatoare !
Vezi pe site la http://patsythompsondesigns.com/ ca tocmai a postat recent despre vopsirea panzei.

BMonica spunea...

De culorile tale m-am imbolnavit si eu. As tot sta sa ma uit cand la esarfa cand la fata de perna. Iar bijuteriile sunt superbe. Nu ne spui cum ai facut colierul din matase? ;)